Godmorgon

2010-11-14 09:23:11 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Åh, idag fick jag en liten sovmorgon. Brukar vanligtvis behöv gå upp vid 7 - halv 8 för att gå ut med hunden, men vi var vaken så länge inatt så även Hugo behövde sova lite längre. Igår var vi med några kompisar och spelade Buzz, sedan när vi kom hem så började jag baka grahamsbullar till min älskling, blev klar strax innan 2 på natten. Men det var gott iallafall, så jag antar att det var värt det ^^ Efter det somnade jag skönt, väldigt skönt.

Nu ska jag nog spela sims :D

Kommentarer
Postat av: evelina

Hehe, en annan stod och bakade krämbullar till sin karl. Fars dag idag ju :) Han var ute med sina arbetskollegor så det blir en överraskning

2010-11-14 @ 10:32:16
Postat av: jen

sv: aha okej df man inget ser då el jag ser inget iaf hehe ... ,o tänkte när du sa att dom ska kolla ordentligt så tänke jag att det kan juh inte vara rutinultraljudet =) (då dom kollar allt) ,gjorde ul för nåra veckor sen då sa dom oxå hjärtat slå o det ser bra ut och inget mer hehe, men var i vecka 10-11 så såg iaf lite mer men bild fick jag inte =(

2010-11-14 @ 11:10:09
URL: http://lifeofjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback