Matkoma

2010-11-28 19:34:26 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Det blev mer lunch än frukost, vår tacos. Jag var tvungen att gå på Hemköp samt Konsum för att köpa lite saker vi behövde. Så vi åt väl runt 13 nångång, sedan vid 14 så somnade vi båda och vaknade inte förrän 18. Tro hur man ska kunna somna ikväll då. Själv så vaknade jag av att det small, bullrade och blixtrade ute. Förstod ingenting och trodde att jag drömde, men som vanligt när det varit skyltsöndag så skjuter dom raketer klockan 18, så det var ju det som lät.

Försökte fota ifrån balkongen men jag har inte riktigt lärt mig det där med att fota raketer. Hade allt på P (auto) från början, vilket resulterade i att slutartiden var sjukt lång och bilderna blev totalt misslyckade. Sedan satte jag på M (manuellt) och gjorde slutartiden kortare och det resulterade i att bilden blev kolsvart. Hann inte testa mer än så innan raketerna tog slut och jag höll på att frysa fötterna av mig ^^




Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Hehe aa precis. Men jag tror nog det är ganska säkert att Jay vinner, speciellt efter den madonna låten han uppträdde med. Vart sjukt bra ^^



Hur är allt med dig annars då? :)

Hoppas ni haft en mysig första advent!

2010-11-28 @ 20:33:30
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback