Möte och inget vatten

2010-11-30 09:20:07 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Min lärare ringde för en liten stund sedan och berättade att han hade pratat med skolledningen och att jag kunde ha ett möte med dom idag, antingen klockan 10 eller 11. Jag valde 11 eftersom att jag var nyvaken och behövde tid för att duscha, äta och göra mig klar.

Efter vi lagt på så gick jag ut med Hugo, och i vanlig ordning när vi kommer in så tänkte jag ge honom mat och vatten. Allt rullar på som vanligt tills jag lyfter på kranen, det kommer inget jävla vatten. Går in på toaletten och kollar där, näe ingenting där heller.

Så här sitter jag, nyvaken, trollhår och oborstade tänder och ska på ett möte. Kul! Att dom inte ens kan säga till innan dom stänger av vattnet, så man kan förbereda sig på ett eller annat sätt. Känns inte så roligt iallafall att behöva gå på möte med skitigt hår och oborstade tänder.

Ena dagen är värre än den andra.

evelina om Dålig dag:
Kan du inte tenta av kurser då? Om du försöker läsa in så mycket som möjligt detta året så kan du kanske få jobba hemifrån när bebisen kommer. Om du får en lugn liten bebbe så går det ju bra att plugga när lillen sover. Iaf när man vilat upp sig efter förlossningen och första "vänja in sig i mammarollen" tiden :)

Svar: Vi får som sagt se hur det blir efter att jag pratat med skolledningen. Jag tänker
vara tydlig med att jag inte vill hoppa av, jag skulle ju gräva ner mig då om jag ska gå hemma
och inte göra nånting varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback