Stackars älsklingen

2011-08-08 23:26:52 Leon 0-3 månader ♥
» Kommentarer(1) «


Igår morse testade jag som sagt att ha smör på en macka för att se om Leon reagerade på det. Vi märkte ingen tydlig reaktion igår utan han var "lagomt gnällig" precis som han kan vara ibland. Idag däremot så gick det inte alls lika bra, dock åt jag först en macka med smör och sedan en kärleksmums. Lillgubben hade jätteont ikväll och skrek i panik. Så nu känner jag att det absolut inte råder några tvivel om att han inte klarar av mjölkproteinet!

Imorgon bitti ska vi till BVC och det är dags för läkarbesöket som dom brukar ha vid den här tiden. Då ska jag passa på att prata med dom om Leons mage och se vad dom säger. Jag är ju rädd att jag själv ska bli allergisk/känslig om jag är helt utan mjölk i flera månader, men samtidigt är jag inte redo att sluta amma. Ett dilemma med andra ord..

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

det bästa låter ju som att du ska trappa ner på det så mycket det går. så ni hittar en balans :)

men att prata med bm är förstås det bästa!

2011-08-09 @ 09:25:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback