Svårt att hitta tid

2011-08-06 22:47:27 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Som ni märker så uppdateras det inte speciellt flitigt här längre. Det är faktiskt svårare än man tror att finna tid till att sätta sig i lugn och ro för att göra något inlägg (och ha något vettigt att skriva om). Sen beror det väl lite på vad man prioriterar också, oftast när Leon sover på dagarna så passar jag på att äta, duscha, städa, diska och tvätta. När han somnar på kvällen så brukar jag försöka lägga mig och sova då också för att orka med nätterna, han vaknar oftast med 2-3 timmars mellanrum så för att jag ska få sova något måste jag lägga mig i tid.

Jag gissar att det blir lättare med tiden, nu i början är det närhet och en massa mat som behövs för den lilla. Förhoppningsvis börjar han sova lite längre om nätterna också :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Haha, jag försökte driva min blogg jag med men det är faktiskt inte lätt. Nu somnar W visserligen vid 19-20 men då har jag aldrig ork att skriva något blogginlägg.



2011-08-06 @ 23:45:28
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback