Nya skor

2011-07-17 18:47:14 Inköp
» Kommentarer(2) «


Nu har Christoffers familj åkt hem till Luleå igen. Det var riktigt roligt att ha dom här över helgen med tanke på hur sällan vi ses. I augusti planerar vi att åka dit i någon vecka så vi kommer ju snart att ses igen :)

Shoppingturen till Birsta gick bra för övrigt, Leon var lite grinig från början men det gick över med mat och sovstund i vagnen. Jag hittade en del kläder, ett nytt objektiv till kameran och 5 par skor. Kläderna orkar jag inte ta kort på för det blir aldrig rättvist med bilder tycker jag, här är skorna jag köpte iallafall:





Dom fyra första kommer ifrån Skopunkten och dom rosa har jag köpt på H&M. 5 par skor för 750kr tycker jag är ett bra kap ;)

Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Mamma till My

Skitsnygga skor allihopa :)

2011-07-18 @ 09:49:49
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Åh blommiga ballerina vill jag också haa! :D

2011-07-18 @ 17:12:58
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback