Städa och bada bebis

2011-07-11 20:36:46 Vardagligt
» Kommentarer(5) «


Det är vad som står på schemat för ikväll. Vad snabbt det blir stökigt när man har en liten bebis, saker slängs hit och dit och av någon anledning tar det lite längre tid än nödvändigt innan man plockar upp efter sig. Men ikväll är det iallafall tänkt att vi ska städa för imorgon kommer BVC hit på ett hembesök så någorlunda städat bör det nog vara.

Leon ska få sitt första bad ikväll också, hoppas att han tycker om det så det inte blir panik och skrik ^^

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag vet precis vad du menar! Det blir verkligen stökigare. Och sen när barnen blir äldre och drar ut ALLA saker och gömmer på olika ställen blir det tio tusen gånger stökigare. Jag hatar när det är stök :/ När jag plockar går William och kastar ut allt som jag plockat undan. Typiskt :P

2011-07-11 @ 21:23:42
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/
Postat av: Elin ♥ Mamma till My

Mysigt med ett första bad :-D Minns också hur stökigt det blev i början med en liten nyfödd. Och det blir bara värre, haha :) Minns också hur man knappt våga städa när My var nyfödd. Knäppt! :)



Hoppas Leon gillar sitt bad! :)

Kram kram

2011-07-11 @ 21:38:49
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Evelina - BF 5 juli

Hoppas badet går bra :) Låter mysigt! kram

2011-07-11 @ 22:01:40
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Känner igen mig, jag plockar och plockar och städar, ändå blir de lika stökigt direkt typ :P

2011-07-12 @ 07:42:04
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

sv: Ja det är helt otroligt vad fort de växer. Jag minns hennes födsel, när jag fick henne på mitt bröst för första gången som igår. Hon är vår lilla docka :)



Åh jag har missat att du nu äntligen fött. En pojk blev, det så härligt. Hoppas ni mår bra!



Jag kände likadant angående barnvagn och hund. En rekommendation är att låna eller köpa en bärsele. Nu en månad senare går jag ut med både hund och vagn på en gång, men jag har lört mig att ta med allt ut + jag bor ju på första våningen så har bara 8 trappsteg men ibörjan var det guld med en bärsele. Då min sambo jobbar kväll/natt helgskift så betydde den jätte mycket för mig att kunna gå ut med Gizmo och samtidigt ha med Malva och slippa dra med vagnen!

2011-07-12 @ 09:26:21
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback