Tre veckor

2011-07-24 21:08:56 Leon 0-3 månader ♥
» Kommentarer(2) «


Idag blir vårt lilla hjärta tre veckor! Idag har vi varit och handlat lite och fyllt på mitt mjölkfria sortiment, Leon har kräkts världens största spya så hela han blev blöt och var tvungen att badas. Han gillar dock badet mycket mer nu, det var lite varmare vatten som behövdes så blev han nöjd. Dock blir vattnet snabbt kallt igen så några långa bad blir det inte.

Just nu sitter skrutten i selen på min mage och sover, han har haft jätteont i magen ikväll och jag vet inte alls vad det kan bero på då jag iallafall inte ätit något med mjölkprotein i. Det var nog luft skulle jag tro, hur som helst så är det fruktansvärt jobbigt när han är otröstlig. Hoppas att det är borta när han vaknar bara, vill inte se min lilla ha ont mer.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kolik?

2011-07-25 @ 10:27:32
Postat av: Madde

det kan ta upp till 1månad innan man märker av förändringar i kosten tex mjölfritt!

2011-07-26 @ 01:05:56
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback