Cubus

2011-06-01 09:57:30 Inköp
» Kommentarer(2) «


Innan vi gick lös på bebisshoppingen i förrgår så sprang vi in en sväng på Cubus. Jag upptäckte nämligen i bilen att mitt nytvättade linne som jag tagit direkt ur torktumlaren innan vi åkte hade en står fettfläck mitt på magen. Inte speciellt vackert så vi gick in på Cubus för att köpa ett nytt linne som jag bytte till ^^ Fick med en velourdress till bebisen också i storlek 56, tänkte ta med iaf huvtröjan till BB. Färgglada och somriga strumpor köpte vi också, till mig själv då :)


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Vilken mysig dress till bebisen :D

2011-06-01 @ 10:25:14
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Ja precis :D Bebisen kräver ju mycket tid och det är lätta att glömma bort varandra tyvärr

2011-06-01 @ 13:20:57
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback