Säger hej

2011-06-20 20:40:49 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Tänkte att det kanske vore lika bra att skriva något så ni inte tror att jag är och föder barn, för så är tyvärr inte fallet. Jag har varit i Härnösand på Jysk idag och köpt en skrivbord som ska in i "skrubben"/garderoben. Väggarna är målade och klara, nu fattas bara fondväggen som Christoffer ska tapetsera imorgon. Sedan ska min dator få flytta in där tillsammans med det nya skrivbordet så vi får tillbaka vårt köksbord och kan börja äta middag vid köksbordet som normalt folk ;)
Jag har städat idag också, och diskat och nu håller jag på att tvätta. Eftersom att jag är en människa som är duktig på att göra saker i sista sekunden så tänkte jag att det nog är bäst att undvika det när det gäller att packa bb-väskan. Det känns inte som att det skulle vara någon höjdare att stress-packa de saker man ska ha med sig så nu ska jag bannemig göra klart det!

Kommentarer
Postat av: lotta

Tänkte nyss på dig.

Trodde nästan du åkt in, fick en känsla som sa att de är nära nu så jag bara måste in och snoka.

Går in här väldigt många gånger (som en riktigt stalker) per dag.

Vill läsa "nu gick vattnet" eller "nu är det på g"

sitter här och är spänd, nästan som julafton för mig :) haha nejdå.

Men nu när det är så nära måste man hålla lite extra koll ;);) Hoppas allt er bra med er och lilla magen. Gud vad läskig jag lät när jag läste igenom haha!! :)

2011-06-20 @ 21:36:38
URL: http://levamedliten.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Det är jättebra! Packa väskan :) Ett tips är att skriva en lista med saker att packa "i sista minuten" typ kamera, tandborste, tandkräm, hårborste osv. Varje-dag saker som man vill ha med sig när man åker som man inte vill packa ner redan nu. Annars är det lätt hänt att i stressen glömma något!

Nu var jag hemma 22 timmar innan vi åkte in, så vi hade gott om tid på oss att packa sista-minuten-sakerna också, men man tänker inte alltid klart när man väl bestämt sig för att "okej, nu åker vi in!!"

2011-06-21 @ 10:42:57
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback