Grilla ryggbiff

2011-05-04 20:11:27 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Jag har precis stått och fixat en ryggbiff, höll på att kräkas. Tycker inte om att hålla på med kött som ska rensas och man blir blodig och äcklig om händerna. Men nu är det klart iallafall och köttet ligger och suger åt sig marinad. Christoffer kommer hem om typ en timme så då tänkte vi börja grilla, sen middag med andra ord.

För övrigt så har jag sjukt ont i revbenen, speciellt när jag sitter och böjer mig ner. Kände av det imorse när jag reste mig ur sängen och det har inte gått över än. Antar att det är livmodern och bebisen som trycker så det blir ömt.

Kommentarer
Postat av: Angelica v28

Det där med revbenen känner jag igen, kan också känna tt det blivit tyngre att andas och skratta ..Men det går nog över, alltid förr eller senare(:

2011-05-05 @ 09:39:21
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Lotta

snart får du rulla ur sängen för du inte kan sätta dig upp ;) haha



2011-05-06 @ 11:11:46
URL: http://levamedliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback