Lördagens shopping

2011-11-28 12:18:44 Inköp
» Kommentarer(2) «


Det blev inte så mycket shopping som jag hoppats på. I Birsta var det så galet mycket folk så vi var inne i stan istället. Sedan var det dessutom styrkelyftstävling i Sundsvall som Christoffer och hans kompis ville se då det var folk dom kände med. Jag hade ingen lust att gå runt själv med Leon så det blev bara en snabbsväng.

Vi avslutade iallafall dagen med en öl och middag på O'learys, underbart!


Två basbodys från H&M, jättemjuka och sköna. 49,50 kr styck


Mössa från H&M, 39,50 kr


Pyjamas från Åhléns, 129 kr. Fanns även i rosa!

Jag köpte även ett par svarta mjukisbyxor till Leon, från H&M, samt en tomteluva på Åhléns. Har tänkt ta en julig bild på skrutten och göra egna julkort :)

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Den där ugglepyjamsen i rosa vill jag ha! :D

2011-11-29 @ 00:37:38
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

fina kläder, och älskar pyjamasen!

2011-11-29 @ 15:44:27
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback