Nytt till köksfönstret

2011-11-12 15:31:13 Inköp
» Kommentarer(2) «


Idag var jag på Dollarstore en sväng igen, behövde köpa cola och som alltid annars kom jag hem med mer än planerat. Jag hittade en ljusprydnad som fick följa med hem, jag har en likadan fast ett hjärta i vitt som hänger i sovrummet. Det vita hjärtat köpte jag på en inredingsbutik i Luleå och fick betala 120 kr om jag inte minns fel, den här stjärnan kostade bara 30 kr och ändå är dom nästan likadana.



Det första jag gjorde när jag packade upp den ur lådan var att skära mig på tummen. Det följde med två "koppar" som ljuset ska vara i och den ena hade gått sönder. Tur att det var den röda, den hade jag ändå inte tänkt använda.








Kommentarer
Postat av: Kim

Har också ett hjärta fast svart :) har funderat själv på att köpa ett sånt där på dollar men jag får se hur det blir :P

2011-11-12 @ 16:21:00
Postat av: Caroline

Dollar är så jäkla bra! Ibland har dom mycket fint, ibland just ingenting. När jag bodde i Sandviken och hade Dollar i samma stad så var jag där flera gånger i veckan. Nu bor jag i Uppsala och här finns inte Dollar :(

2011-11-14 @ 17:02:27
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback