Svar på en kommentar

2011-11-17 14:00:42 Svar på kommentarer
» Kommentarer(1) «


Josefine om Titta, en vovve!:
Hej Sandra!
Innan Leon föddes var du orolig för hur det skulle gå med bebis och hund, hur tycker du att det har gått? Har själv hund men ingen bebis så jag är intresserad. :)

Svar: Hej Josefine. Jag var ganska orolig innan Leon kom faktiskt eftersom att Hugo varit den som tagit upp största delen av min tid så pass länge. Jag var nervös för hur Hugo skulle ta det när han inte längre kan komma som nummer ett och att han inte längre kan få lika mycket uppmärksamhet.
Hugo var väldigt skeptisk till Leon från början och det märktes på honom att han var svartsjuk. Nu däremot har han accepterat honom och det funkar bra.

Jag får ibland dåligt samvete att jag inte kan spendera lika mycket tid med Hugo som jag gjorde förut men det blir nog lättare när Leon blivit lite äldre och blir lite mer självständig. Det blev en stor omställning men det funkar bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för svaret. :)

2011-11-17 @ 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback