Diskbänk och kakel

2012-04-16 21:49:31
» Kommentarer(3) «


Idag kom diskbänken på plats, även bänkskivorna och imorgon kopplas den nya kranen in. Nästa vecka är det beräknat att vara färdigt, med kakel och allt sånt där. Och på fredag kommer en från Härjedalskök hit och ska mäta och dona med alla köksluckor och lådfrontar för att sedan ge oss ett prisförslag på vad det skulle kosta att byta ut alla luckor och lådor. Hoppas att det inte är allt för dyrt och inte är allt för långt bort i framtiden :)

Som ni ser så passar inte direkt handtagen på luckorna in med den nya bänkskivan, men som sagt hoppas vi på att ha råd att byta alla luckor och då även få nya handtag så snart som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan Sandra,

vilken fin diskbänk! Det var ett mycket bra val. Och att handtagen och luckorna inte matchar- ni har inte tänkt på att måla om de? Det är ett enkelt knep för att få det mer matchande.

Jag jobbar på Byggla.se och skulle tycka det vore kul att se ert köksprojekt hos oss. Du kan väl maila mig så berättar jag lite om bygglapresenten och hur Byggla funkar? :)

/Vendela på Byggla

2012-04-17 @ 17:14:08
Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

sv: aha okej, då ska jag kolla lite på rusta :) hihi..



Köket kommer bli toppen :))

2012-04-17 @ 18:44:49
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: mammaTEA

Fint det blir!

2012-04-17 @ 19:21:37
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback