Intensivt

2012-04-02 21:29:48 Leon - 6-9 månader ♥
» Kommentarer(2) «


Vi har haft en intensiv dag här hemma. Leon har varit tjurig, ledsen och arg om vartannat nästan hela dagen. Få och korta stunder är han glad och att försöka göra honom nöjd är inte det lättaste. Man får ta vara på och samla energi från hans glada stunder, för det är jobbigt att ha ett barn som bara är missnöjd hela tiden.

Något positivt iaf är att jag börjat känna små buffar från bebisen i magen, hur mysigt som helst. När jag var gravid med Leon så var det sparkarna som var bland det bästa med allt, att ligga och bara mysa med magen och känna sin bebis sparka. Leon var ju dock rätt lugn i magen så jag var inte direkt bortskämd med massa sparkar, vi får se hur denna bebis är :)

Bjuder på en bild på min sura son ^^



 


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Ja, visst är det mysigt! Själv kände jag mest LillGrodans hickningar! =)

2012-04-02 @ 22:15:28
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Erika - Mamma Till Tino

Vilken underbar bild! Så söt han är.

Hoppas att allt är bra med er och att ni får en toppen dag :)

2012-04-04 @ 10:09:55
URL: http://eeaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback