Knasigt

2012-08-11 23:18:54 Gravid med Lova ♥
» Kommentarer(3) «


Tidigare idag efter att jag varit en sväng på stan så har det ilat och haft sig längst ner i magen. Som om bebis borrat sig ner i bäckenet på mig. Nu ikväll har magen betett sig konstigt och jag ligger med "mensvärk" sedan en timme tillbaka. Något sånt här upplevde jag aldrig med Leon och det är ju ändå fyra veckor kvar så jag hoppas att det bara är något tillfälligt. Jag är inte riktigt redo ännu känner jag!

Känner mig lite rädd på något sätt nu när det går upp för mig hur nära det ändå är. Det är läskigt att vara ensam och få ont. Direkt börjar jag tänka på hur jag ska göra med Leon när det väl är på riktigt. Tänk om det skulle sätta igång mitt i natten och jag får för ont för att kunna fixa med Leon, fixa med vad som ska tas med till förlossningen osv. Jag känner mig liten och hjälplös på något sätt, jag vill inte behöva vara ensam och ha ont.


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Förstår att du funderar över hur det kommer bli men det kommer säkert ordna sig jätte bra.

2012-08-12 @ 09:19:02
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Oftast går det ju inte sådär jättefort att man inte hinner nånting, fast det finns ju såklart undantag. Du får hoppas på att barnvakten inte befinner sig alltför långt bort om det sätter igång oväntat.

2012-08-12 @ 20:54:10
URL: http://ruina.blogg.se
Postat av: Lilla familjen

Kan det vara en liten känning av foglossning? Hoppas det blir bra, att bebis väntar ett tag till! (:

2012-08-14 @ 07:55:07
URL: http://www.TweJu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback