Äntligen

2012-12-02 19:24:48 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Jag har varit utan telefon i nästan två veckor, Leon gav den en dusch nämligen. Nu har jag iaf äntligen fått låna en telefon och det känns väldigt skönt.

Vi har redan klivit in i december månad och jag förstår inte var tiden tar vägen. Det har hunnit gå 5 månader sedan min värld rasade. Månaderna har försvunnit så snabbt, ändå minns jag det precis om det hände alldeles nyss. När jag ser tillbaka så ser jag inte vad jag gjorde igår eller förra veckan, jag ser den där dagen och det är det enda som etsat sig fast i mitt minne. Nu när det börjar gå mot juletider påminns man ännu mer om att saker inte är som man önskade.


Kommentarer
Postat av: linda

Finns om du vill prata gumman! <3

2012-12-02 @ 20:12:53
URL: http://takethislife.blogg.se
Postat av: Martina

Finfamiljen din, nu fick jag ett saknings-il och hoppas vi ses snart igen. Du har verkligen två fantastiska barn. Köket ser ju ut att vara en mycket lyckad julklapp, Leon verkar ha fullt upp :)

Det är jobbigt när livet förändras och det inte blir som man tänkt, det tar tid att läka och bli något så när hel igen. Kramar!

2012-12-02 @ 20:56:30
URL: http://mestvackert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback