Nya golv, kvalitetstid och kaos

2012-12-18 21:44:30 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Här hemma är det smått kaos. I måndags började dom med golvläggninen här hemma och det blir troligtvis klart imorgon. Vi har fått hålla oss borta dom här två dagarna, från tidig morgon till middagstid. I måndags var vi på julavslutning på öppna förskolan och idag hade jag kvalitetstid med Leon. Lova var med Erica medan jag och Leon härjade loss på Leos Lekland. Väldigt välbehövligt att få spendera lite tid med bara Leon :)

När man sedan kommer hem och möts av kaoset kommer verkligheten ikapp. Det är stökigt utav bara fan här hemma och jag kan knappt bärga mig innan jag får ställa allt till rätta.
Innan torsdag ska jag hinna med att posta alla julkort, det är en del jobb när man har två barn att ta hand om på samma gång. Sedan har jag sålt ett gäng barnkläder som ska packas, vägas, skriva adresser på och sedan postas. Puuh

På fredag kommer min bror och hans flickvän, jag längtar så jag nästan spricker. Dom har aldrig träffat Lova och sist vi träffades var i juli, alldeles för längesedan med andra ord. På söndag åker vi till Kramfors och jag känner mig så stressad över allt jag måste hinna med innan dess. Jag hoppas att jag hinner med allt utan att behöva stressa sönder mig själv.

Ett litet avbrott från all stress hade jag iaf tänkt hinna med. Jag och min underbara vän Erica ska ut på lördag. Första gången på väldigt länge och jag hoppas att det kommer bli lika roligt som jag tror att det kommer bli! Helt barnfri och bara få vara Sandra en stund.


Kommentarer
Postat av: Magda - mamma till Elliot

Jag ska börja plugga i Luleå och kommer vara där vecka fyra, alltså mellan den 21 januari och 25e. Har du lust att träffas för en fika eller nåt sånt? :) kram!

2012-12-19 @ 16:21:27
URL: http://momalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback