Nyfikna och oförskämda

2012-07-15 17:58:41 Vardagligt
» Kommentarer(12) «


Jag har fått flera kommentarer i stil med "Beklagar! Hur ska du klara dig ekonomiskt, du har ju inte jobbat något utan förlitat dig på Christoffers pengar?" Ärligt talat tycker jag att det är en jävligt oförskämd fråga just nu, jag går igenom en stor sorg över det som hänt och det enda ni nyfikna folk bryr er om är pengar. Visst kan jag förstå att folk undrar men hur vi ska klara oss ekonomiskt är väl det minsta problemet, hur jag ska hålla ihop psykisk är det största. Visa lite respekt tack!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men Gud, som om samhället låter en småbarnsfamilj svälta? Näe, det är det minsta bekymret tror jag. Skit i såna kommentarer! Tycker det är så tråkigt att det blivit så fel för er :( vet själv hur jävligt det känns. Jag vet att det inte spelar någon roll just nu, men det blir bättre. Det är skönt att inte behöva vänta och tjata på någon hela tiden. Vet ju inte hur ni hade det såklart men du verkar otroligt stark! Det här fixar du Sandra och du har världens finaste son som du har format :) snart kommer du ha en till liten bebis som du kommer fostra lika bra! HEJA DIG!!

2012-07-15 @ 18:55:54
Postat av: linda

guuumman förlåt att jag tjatar, men du vet att jag finns!! :(<33

2012-07-15 @ 19:33:01
URL: http://faceandbeauty.blogg.se
Postat av: Marie

Ekonomi är det sista jag tänkte på när jag läste, sånt klarar man ju alltid!! Det räcker ju med tak över huvudet och mat på bordet och det får man som småbarnsmamma i detta land!
Jag tror allt kommer sluta jättebra för dig tillslut. Såklart det är jobbigt nu men häng kvar och njut av din son och kommande - sen säger jag att du ska SKITA i alla tråkiga kommentarer som du verkar få :((

2012-07-15 @ 21:43:27
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se
Postat av: Emmelie

Styrkekramar!!! du fixar det.. och du kommer bli om inte ännu starkare av allt detta även om det kommer vara kämpigt på många sätt, men du har barnen..Lycka till!!

2012-07-15 @ 21:52:55
Postat av: Magda

Fy vad oförskämt! Folk älskar tydligen att vältra sig i andras olycka.
Jag vet att det är en klen tröst men det kommer bli bra, du kommer läka! Det tar säkert tid men en dag kommer du må bra igen. Stor kram!

2012-07-15 @ 23:14:55
URL: http://momalicious.blogg.se
Postat av: Magda

Fy vad oförskämt! Folk älskar tydligen att vältra sig i andras olycka.
Jag vet att det är en klen tröst men det kommer bli bra, du kommer läka! Det tar säkert tid men en dag kommer du må bra igen. Stor kram!

2012-07-15 @ 23:14:57
URL: http://momalicious.blogg.se
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Jävla jubelidioter! Faan så sjukt less på att få dessa kommentarer själv och på att höra att de fega jävlarna sitter bakom sin dator och beter sig som omogna 14åringar!

Dem är avundsjuka Sandra och de älskar att jävlas, du är stark och jag känner det på mig att du klarar allt <3

En dag kommer de patetiska idioterna få igen! Kram gumman!

2012-07-16 @ 08:42:51
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se
Postat av: Sara

Åh, du är så otroligt stark! Jag vill bara skicka en stor fet kram till dig!

2012-07-16 @ 18:18:54
URL: http://saralefevre.vimedbarn.se
Postat av: Hannele

Usch! Idioter ska alltid vara nyfikna på fel tillfällen! GÖH!
Skickar massa kramar till dig och barnen!

2012-07-17 @ 05:45:02
URL: http://hannele.vimedbarn.se
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Folk kan vara såna okänsliga idioter ibland. Strunta i dem och lägg fullt fokus på att läka och komma framåt.

2012-07-17 @ 16:29:45
URL: http://lilith.se
Postat av: mammaTea

Blir så ledsen att du ska behöva få såna kommentarer.

2012-07-17 @ 19:36:08
URL: http://mammatea.se/
Postat av: lena

Förstår inte varför det ska hackas på dig. För det första så måste ju christoffer vetat om du inte hade inkomst när ni träffades att du skulle få den lägsta föräldrapenningen alltså 180 kr per dag. Och att du sedan gått och blivit med barn igen men hallå man måste väll vara 2 för att det ska bli barn eller är det något jag missat. Nä det kommer att gå jätte bra för dig. Fast man väljer att gå skilda vägar. Ekonomin behöver du inte heller gruva dig över du kommer att få hjälp av kommunen och det är något man alltid har rätt till som männinska i sverige.
Hoppas att du nu har fått en lägenhet men när du fått förtur kan inte lulebo ta en lägenhet till dig innan den kommer ut på deras sida. Hoppas vi även får läsa om när den nya familjemedlemmen anländer. Kramar till er

2012-08-19 @ 13:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback