Svar på en kommentar

2012-07-17 17:41:26 Vardagligt
» Kommentarer(14) «


"zimsan": svårt att inte fråga då du snyltat på christoffers pengar sen ni träffades hade du inte alls en baktanke om att du kanske själv skulle börja söka arbete istället för att skaffa dig en till unge? nu sitter du där själv med två barn och kommer såklart snylta pengar från oss skattebetalarte genom att söka soc? eller hur? så skyll dig sjäv, han hade kanske en bra anledning till att lämna dig?

 

Svar: Om du står för det du skriver så kan du väl lika väl skriva ditt namn? Du som redan verkar veta så mycket behöver ju inte ställa en massa dumma frågor. Och visst, jag får skylla mig själv som inte hade förväntat mig att han skulle lämna mig. Men med tanke på vilken snyltare jag är kanske jag borde ha fattat, eller vad tycker du?
Skriv ditt namn istället, du vet ju mitt :)


Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Att du ens lägger ner energi på att svara. Imponerande.

2012-07-17 @ 19:56:25
URL: http://ruina.blogg.se
Postat av: Emelie Strömberg

Stå på dig Sandra. Tycker de är så jävla tråkigt att folk ska skriva sånna jävla taskiga komentarer. Sen är det alltid så att dessa människor som skriver taskiga saker kan aldrig stå för vem dom är, men skriva och vara dum de kan dom. Men stå på dig, du verkar stark. Man behöver ingen karl för att klara sig. Du kommer klara de utmärkt utan han! Hans förlust.

2012-07-17 @ 20:43:38
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Fy så taskig kommentar :( Jag lever på lägsta mammapenning, jobbade bara extra innan jag fick barn, men hann inte jobba upp min föräldrapenning till dess... Skulle min sambo lämna mig nu så skulle jag kanske ha taskig ekonomi, men man kan väl inte se det så heller? Har man en familj, så har man delad ekonomi och tillsammans klarar jag och Joel ekonomin bra... Jag kan inte tänka varje dag på hur det blir om han lämnar mig!? :/ Man lever i nuet helt enkelt...

Det kommer bli bra <3
Det ordnar sig alltid, man ska tänka positivt helt enkelt.
STOR KRAM

(hoppas du försöker att inte ta åt dig så mkt av de där elaka kommentarerna).

2012-07-17 @ 21:05:14
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: linda

men gud att folk orkar, du har ju nog mycket att tänka med, och det sista dom behöver yttra sig om är väl penga-frågan -.-
Less man blir.
Tycker folk ska bry sig mer om sitt o inte lägga sig i så mycket i andras liv o deras val!
:)<3

2012-07-17 @ 21:26:40
URL: http://faceandbeauty.blogg.se
Postat av: Marie

Jävla idiotkommentar!!! Du får gärna leva på min skatt - ta från de rika och ge till de fattiga - varför inte?? Livet blir inte alltid som man tänkt sig.......

2012-07-17 @ 22:18:02
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se
Postat av: Mia

Men fyfan vilken patetisk kommentar! Hur kan man kläcka ur sig något sådant? Zimsan, du lär ju må förjävla dåligt eftersom att du lägger ner tid för att klanka ner på Sandra. Helt sjukt!
- förstår att det är irriterande att läsa sådant, men du är värd sjukt mycket bättre än sådana kommentarer! Stay strong, på ett eller ett annat sätt klarar du detta!

2012-07-17 @ 22:56:00
Postat av: Ika

Så bra svar på kommentaren! Usch vilka jävla idioter det finns, fegt att inte våga säga vem man är ens.. Den personen borde ju sköta sitt eget liv istället för att försöka lägga sig i andras!

Sen vill jag bara säga att du är stark och jag tror på dig! Du kommer klara det! Kram <3

2012-07-18 @ 00:32:51
URL: http://emelieeriika.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag känner inte dig Sandra utan hamnade på din blogg av en slump. Jag ska också snart bli mamma och var ute och kollade på mamma bloggar då jag hamnade på din. Jag tycker du verka vara en sån otrolig mamma som prioriterar din son är en förebild för andra. Jag har läst kommentarerna och 97% tycker exakt likadant.. tyvärr kommer dom här 3% där det är negativt och tar över. Fokusera istället på dig själv din son och bebis och allt positivt runtikring så känns kanske vardagen lättare än att någon idiot(ursäkta uttrycket) ska lägga sig i om er ekonomi osv. Folk som inte kan ge andra stöd eller en postitiv kommentar mår dåligt själv och är förmodligen i ett helvete (som den där "zimsan"). Annars ödslar du inte energi på något så oviktigt som att lägga en så onödig kommentar.

Ta hand om er. Du klarar allt!

2012-07-18 @ 13:41:36
Postat av: Linnéa & lilla Lo

JÄVLA IDIOT! Faan, ta och gräv ner dig "zimsan", du är patetisk!!!

Sandra du är grym <3 en fantatsikt mamma och en kanontjej.

2012-07-18 @ 17:11:16
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se
Postat av: Evelina

Stor suck. När man är en familj så "snyltar" inte den ene från den andre. Man har pengarna ihop. Hade inte du varit hemma med Leon så hade Christoffer varit tvungen att vara det, och du hade tjänat pengarna. Hade han snyltat då? Det är du som gjort det möjligt för C att tjäna pengar när ni har gemensamt barn som är för litet för förskola. Hade han anlitat barnflicka hade det blivit jävligt dyrt.

2012-07-18 @ 18:03:06
Postat av: h

Hur lång tid tog det innan du blev gravid med nr2? =)

2012-07-20 @ 11:19:19
Postat av: h

Hur lång tid tog det innan du blev gravid med nr2? =)

2012-07-20 @ 11:19:26
Postat av: Jessika Nilsson

Jobbigt liv man måste ha om man ska gå runt å oroa sig över andras ekonomi...

2012-08-08 @ 18:02:35
Postat av: Johanna Breitkreuz

Hej! Har aldrig läst din blogg förut, aldrig nån blogg alls egentligen. Men jag blir bara upprörd över alla som kastar skit. Jag blev oxå lämnad när jag var gravid, och det är då ingen dans på rosor. Rent förjävligt knäckande. Vill bara säga att jag förstår!
Det är något jag hade velat höra då jag fick samma oförstående dumma kommentarer då jag stod där i det kalla. Inte precis vad man mest behöver just då :( ...

Kram på dig / En medmänniska i zyberspace <3

2013-04-25 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback