Underbara mössa

2012-03-23 16:06:13 Inköp
» Kommentarer(2) «


Jag, Christoffer och Leon var en sväng på stan igår innan Christoffer skulle på jobbet. Det var marknad i stan och vi hittade ett stånd där en tjej från Kiruna sålde underbara mössor, scarfs och pannband som hon sytt själv. Det var otroligt svårt att välja då det fanns så många olika mönster och färger att välja på. Det fick bli en blå med söta apor på! På något vänster lyckades jag tappa påsen med mössan jag köpt någonstans så vi var tvungna att gå och köpa en ny, tråkigt men sant. Leon är hur som helst ursöt i sin nya mössa :)

Är ni intresserade att se mössorna hon gör så googla på "HeMo mössor" så hittar ni till hennes blogg.


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Vilken söt mössa!

2012-03-23 @ 16:31:02
URL: http://mammatea.se
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Jag har ju en sån mössa till Knut, eller inte en sån men en i en annan modell med det mönstret i svartvitt kom jag på nu :-)



Ibland står de och säljer här på vår marknad också. Inte just den tjejen kanske, men det är ganska många som håller på att sy. Hade också velat kunna sånt :-)

2012-03-23 @ 18:30:49
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback