Bombnedslag

2012-05-23 20:51:43 Vardagligt
» Kommentarer(3) «


Åååh vad jag blir trött av att se hur det ser ut hemma hos oss just nu. Det ligger grejer precis överallt, allt från russin till kläder och kastruller. Och det är inte bara i ett rum heller utan i alla rum. Leons säng har blivit förvaring och är full med kläder och annat skit, badrummet är fullt med tvätt och leksaker på golvet, i hallen ligger miljoner skor, tidningar och kläder osv osv osv.

Det är jävligt svårt att hinna med att röja undan allt när man är hemma själv med ett vilddjur på snart 11 månader. Ser han att jag stoppar in något i ett skåp t ex så är han där två sekunder senare och drar ut det + lite till igen. Jag har dessutom börjat få ont i nedre delen av ryggen, har haft det i snart två veckor och det verkar inte vilja ge med sig. Det tar på krafterna att vara gravid och bära runt på ett barn utanför magen också.

Någon som vill komma hit och städa? Jag vill ha ett rent och välorganiserat hem, utan en massa saker som ligger över hela golven.


Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Jag har samma problem här. Har börjat ge upp alla dessa leksaker som ligger överallt för det är ändå ingen idé. Försöker komma på ett bra system, men orken finns liksom inte. Vi kan städa hos varandra, det brukar vara roligare ;-)

2012-05-23 @ 22:29:05
URL: http://ruina.blogg.se/
Postat av: Magda - Mamma till Elliot

Åh vännen, vet hur det känns. Eller ja, jag är ju inte gravid men Elliot river gärna ut det mesta också. Jag hoppas det blir bättre när han är runt två. Sätt barnspärrar på skåp där det inte behöver lekas så behöver du "bara" ha leksaker och sånt överallt. Kram!

2012-05-24 @ 11:01:38
URL: http://momalicious.blogg.se/
Postat av: Elin - Melvins mamma <3

Skåplås is the shit när man har klåfingriga barn, men först ska man hinna städa också..

2012-05-24 @ 19:27:11
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback