Frissan

2012-05-25 14:37:04 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Idag var jag och klippte mig inne i stan. Väldigt skönt att göra något för sig själv, och att någon håller på att pyssla med ens hår är ju också ruskigt skönt. Vanligtvis brukar jag vara tråkig och bara klippa topparna, jag vågar aldrig testa något nytt. Så idag bröt jag det mönstret och gjorde en sidecut, väldigt modigt av mig tycker jag!

Jag blev riktigt nöjd faktiskt och ångrar mig inte alls. Nu ska jag bara färga utväxten så ser det förhoppningsvis ännu bättre ut sedan :)


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Modigt och snyggt.

2012-05-25 @ 18:48:07
URL: http://mammatea.se
Postat av: Amalia

Shit va coolt och snyggt :) du passar ju sjukt bra i det.

2012-05-30 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback