Vecka 25

2012-05-22 11:03:44 Gravid med Lova ♥
» Kommentarer(1) «


Vecka 25 redan, det går snabbt när man redan har en liten att ta hand om! Denna bebis är betydligt mer aktiv än vad Leon var i magen, det lever om i magen nästan hela tiden. Jag är magsovare och nu på senaste har bebis börja protestera bestämt när jag ligger på mage. Hur ska jag kunna sova nu då? :p

Idag har jag även tid hos barnmorskan och vi ska mäta magen för första gången. Jag är ju betydligt större nu än vad jag var med Leon i samma vecka så det ska bli roligt att se hur stor skillnad det är på sf-måttet.


Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Med en liten hinner man inte fundera så mycket ;)

2012-05-22 @ 12:51:27
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback