Förskjutna känslor

2012-11-03 21:16:48
» Kommentarer(2) «


Jag har trott ett tag att jag mått helt okej, jag lyckades nästan övertyga mig själv. Nu däremot har jag insett att jag bara skjutit undan alla känslor, och nu har dom kommit tillbaka igen. Jag har nog försökt se bättre ut inför andra, men vad vill jag egentligen försöka bevisa? Jag behöver inte låtsas mer, jag har inget att bevisa. Men samtidigt är det svårt att veta hur öppen man ska vara.

När folk börjat tro att man mår bättre så blir det väl automatiskt att man bygger upp en fasad och "spelar med". Men jag tänker inte spela mer, jag vill inte känna mig falsk.

Jag känner en sån galen sorg, jag tror aldrig att den kommer gå över. Min värld vändes upp och ner och det har påverkat mig så sjukt mycket. Jag hamnar i nya svarta hål titt som tätt och jag vill inte mer nu. Jag är så trött på alla känslor, alla minnen och alla drömmar som krossats. Just nu känner jag att det knappt finns nån mening att försöka må bättre, jag vet att mer smärta och fler tårar väntar. Jag har många utmaningar kvar att möta och jag vet inte om jag klarar av det. Jag vill inte känna, inte minnas, inte hoppas..

Kommentarer
Postat av: linda

Du är stark gumman! du klarar det här! Finns om du vill prata!<3

2012-11-05 @ 01:33:39
URL: http://takethislife.blogg.se
Postat av: Martina

Du skriver så det känns i hela kroppen. Kan bara ana vad det är du går igenom och vilken prövning det är. Med två barn är det ju inte heller lätt att få tid till att bara vara ledsen och sörja, att få krypa ihop och själv vara liten ett tag, bli kramad och omhållen. När det har varit som värst för mig brukar jag tänka att ingenting varar för evigt. Hur jävligt det än kan känns så kommer den känslan inte vara kvar för alltid ❤

2012-11-05 @ 17:42:29
URL: http://mestvackert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback