En magbild

2012-09-06 22:40:57 Gravid med Lova - Magbilder ♥
» Kommentarer(3) «


Tagen igår


Kommentarer
Postat av: Martina

Fin du är! Snart är det dags och Leon får ett syskon. Spännande.

Ångrade lite att jag inte vågade stanna och prata med dig sist vi sågs men jag blev lite blyg :) Vi känner ju inte varandra men du verkar vara en fin person och jag tänker ofta på dig och det du går igenom. Kan inte vara lätt för dig. Vill du så kan jag gärna hjälpa till ifall det skulle vara något, gå och handla, hjälpa till med flytten, laga mat, passa Leon några minuter ifall du behöver göra något annat. Skulle inte vara något problem för oss. Jag och Johannes hade ju ingen familj när vi bodde i Göteborg så jag vet hur ensamt det kan bli.

Önskar dig och Leon en skön dag och en fin helg!
Här har Nour blivit lite förkyld så det är ganska mycket gråt för tillfälligt, hoppas hon blir frisk snart.

Svar: Tack så mycket!
Jag är också blyg så det var förståeligt att du inte stannade :) Vad omtänksam du är, det värmer. Hoppas ni haft en bra helg trots en förkyld Nour, hoppas hon mår bättre. Kram
Sandra Karlsson

2012-09-07 @ 11:26:21
URL: http://mestvackert.blogspot.se/
Postat av: mammaTEA

Fin mage du har.

Svar: Tack <3
Sandra Karlsson

2012-09-07 @ 20:35:28
URL: http://Mammatea.se
Postat av: Matilda

Otroligt fin mage! Har läst din blogg ett tag nu, men inte kommenterat ännu (dåligt av mig) du verkar vara en sån snäll tjej och är imponerad på dig! Kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara ibland :(
Hoppas allt går bra nu inför kommande förlossning med bebis nr 2 :)
Kramar Matilda

Svar: Tack så jättemycket. Kram!
Sandra Karlsson

2012-09-09 @ 16:05:02
URL: http://fotografmahuldan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback