Long time no see

2013-04-12 06:44:00 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Nu har det blivit en sån där lång lucka i bloggen igen. Vi är iallafall i Kramfors hos mina föräldrar och har varit här i 10 dagar nu. Jag vet inte hur länge vi stannar men det blir nog i några veckor till. Våren är lite tidigare här och jag vill gärna inte komma hem till allt för mycket vinter. Det känns väldigt skönt att veta att under tiden vi är borta så målas alla dörrar i lägenheten vita, så det kommer förhoppningsvis kännas ljust och fräscht när vi kommer hem :)

Idag blir min fina Lova 7 månader gammal. Vi ligger just nu och drar oss i sängen i väntan på att Leon ska vakna. Sedan blir det frukost och påbörja promenaden till stan för att gå på öppna förskolan men Elin och Lovina.

Bjuder på några bilder från de senaste dagarna. Ni som följer oss på instagram har nog redan sett dom men ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback