Världens bästa Elin och Lovina

2013-04-19 07:39:32 Vardagligt
» Kommentarer(4) «


Sedan vi kom hit till Kramfors så har vi varit med Elin och Lovina så gott som varje dag. Lovina är två månader äldre än Lova och det märks verkligen vad mycket man missar när man inte setts på ett tag.
De första dagarna vi var där verkade det lite jobbigt för Leon och han var inte alls glad. Nu däremot tycker han att det är roligt och jag tror bara det är bra för honom att se att allt inte är hans utan även bebisarna får leka med leksakerna.

Det kommer kännas förjävligt att åka härifrån sedan och inte få träffa Elin och Lovina varje dag. Så som jag känner nu så vill jag inte åka tillbaka till Luleå än på ett tag. Där sitter jag mest bara hemma och blir deprimerad, till skillnad från här då jag får umgås med personer som betyder väldigt mycket för mig.


Kommentarer
Postat av: tess

Bo där du mår bra. Bättre för barnen att mamman mår bra. Om jag vore dig hade jag flyttat. Men det är givetvis lätt för mig att säga och ditt beslut att fatta! ;-) hade du inte en tjej du umgicks mycket med i Luleå?

2013-04-19 @ 10:17:04
Postat av: Anonym

Förstår att det känns jobbigt Men du har inte funderat på att flytta tillbaka dit till din släkt och dina vänner. Jag hade nog flyttat tillbaka. Förstår om det kan kännas jobbigt för pappan om du flyttar men ni hade ju som just flyttat hit när ni bröt upp med varandra. Kan han ha haft det i tanken redan innan ni flyttade så han fick ha barnen i samma stad. Bara en tanke

2013-04-19 @ 12:42:29
Postat av: Anonym

<3

2013-04-24 @ 23:27:41
Postat av: l

varför flyttar du inte hen? du har ju inget som binder dig i luleå.. ditt x verkar ju vara tappad ändå..

2013-04-25 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback