Åkt lite bob

2013-02-10 12:49:48 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Idag kom min prins hem från sin pappa. Vi gick ut, alla fyra, så jag kunde dra Leon på bobben och Christoffer fick dra Lova i vagnen. Det blev ingen lång utevisit och när vi gick in fick Leon något slags utbrott. Han var jättearg och ledsen på samma gång, la sig på golvet och skrek. Jag har aldrig varit med om att han får ett sånt utbrott förut, kände inte igen honom. Nu sover iallafall båda barnen så jag ska parkera mig i soffan!
 

Kommentarer
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Leo har en likadan overall :)

2013-02-10 @ 15:23:11
URL: http://lilith.se
Postat av: Anonym

hur går det mellan dig och christoffer nu, bryr han sig m barnen eller'? lova verkar han inte träffa så ofta?.. du gör det bra som är ensam med 2, du ska vara stolt!

2013-02-11 @ 14:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback