Potta och några ord

2013-02-05 20:56:36 Leon 1-2 år ♥
» Kommentarer(1) «


Häromdagen köpte jag en potta till Leon då han börjat visa intresse för att sitta på toaletten. Han kissade på pottan samma dag som vi köpte den och även på morgonen därefter, han har dessutom hunnit med att göra nummer två på pottan också. Det känns bra att han själv visar intresse för det och att han blir så mallig när jag gör något på pottan. Han säger visserligen inte till när han behöver gå, men det är lite mycket begärt tycker jag :)

Det har även börjat komma lite ord nu, som åtminstone jag förstår. Han har börjat försöka härma vissa ord och det är så härligt att höra! De senaste orden är "Bambo" och "pitta", dvs farmor och pizza ;)
Sonen har fått sig en mohawk också, himla tuff han är då!


Kommentarer
Postat av: Mammatea

Duktigt med pottan!

2013-02-06 @ 08:14:08
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback