God kväll

2013-01-15 23:05:27 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Jag har precis lagt mig i sängen och det ska bli skönt att sova! Hoppas Leon inte hostar allt för mycket inatt så han och jag också får sova lite. Två dagar i rad har han vaknat klockan 05 och trott att det varit morgon, hoppas han inte fortsätter med det imorgon också.

Idag kom en kille från LKB hit och började fixa med ena väggen i mitt vardagsrum. Imorgon åker troligtvis den nya tapeten upp och det ska bli väldigt skönt att slippa den fula väggen som var full i spackel och sprickor. Jag har även tapeter till hallen, köket och Leons rum liggandes. Men jag måste hitta någon vänlig själ som vill hjälpa mig att tapetsera. Sedan har jag gjort i stort sett allt jag kan för att göra det finare här hemma. Mitt badrum och min toalett är skabbigt som fan, men det är ingenting jag kan göra något åt så det får jag helt enkelt leva med. Man kan ju hoppas lite försiktigt att Lulebo väljer att renovera badrummen någon gång framöver!

Nu ska mamman försöka sova. Han från LKB skulle komma vid kl 07 imorgon så det är väl bäst att man försöker hinna med lite sömn tills dess. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback