Hemfärd

2013-01-05 08:01:13 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


God morgon. Här steg vi upp kl 6 och packade ihop det sista innan vi hoppade in i bilen för att åka hem till Luleå. Två veckor har vi varit hemifrån och jag har grym hemlängtan. Jag saknar min lägenhet, Erica, staden. Jag har ibland haft funderingar på om jag skulle må bättre av att flytta hem till Kramfors men efter dom här två veckorna vet jag att jag inte skulle det. Visst att jag har vänner och familj där men Kramfors i sig är ingen plats jag trivs på.

För ett halvår sedan trodde jag aldrig att jag skulle kunna trivas i Luleå, men det gör jag verkligen. Som ni redan märkt går det väldigt upp och ner med alla känslor, men att jag trivs finns det inga tvivel på. Jag älskar min lägenhet, ännu mer när jag vet att det ska tapetseras och bli finare. Jag har börjat se framåt, jag har börjat drömma lite försiktigt igen och det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback