Vardagssmink

2013-01-27 14:10:17 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Eller vardags och vardags, jag kan köra på något som för andra kanske är festsmink vare sig det är måndag eller fredag. Men idag kör jag på brunt och neutralt, sotade ögon. Kalla mig ytlig, men jag älskar smink och allt man kan göra med det. Trots dåligt med sömn och kanske ett dåligt humör så kan man med lite smink se mycket piggare ut. Ser jag piggare ut så känner jag mig också piggare. För att visa vilken skillnad smink kan göra så lägger jag upp en före och efter-bild som jag tog för någon vecka sedan. Samt en bild från dagens face.

Jag har tänkt försäkra mig på en tutorial framöver, när tid finns!


Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Ja, det är faktiskt otroligt vad man kan trolla med smink. När Agaton var nyfödd och jag gick med ungarna till dagis tyckte personalen att jag såg sååå pigg ut. Själv tyckte jag att jag såg ut som en död och svullen säl i ansiktet. Vi tackar sminket för det ;-)

2013-01-27 @ 22:30:06
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback