En promenad

2013-03-02 13:00:43 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Ännu en dålig natt och för tidig morgon. Lova har en del att lära vad gäller sömn! Hon vaknar säkert 20 gånger varje natt för att snutta och jag tror inte hon vet hur man somnar utan att snutta på mig eller bli vaggad. Han vägrar napp så då får jag ställa upp som det istället. Leon var ju likadan som bebis och jag gruvade mig inför att nästa barn skulle bli likadan, and here we are! Den 13e ska vi på 6-månaderskontroll så då ska jag ta upp det här med sömnen och se om de har några tips på hur vi kan förbättra det.
 
Leon har också börjat vakna tidigare nu sedan han började på dagis. Där är tiderna lite annorlunda än vad vi haft här hemma så det har blivit en liten omställning. Tidigare lunch och lunch-vila, vilket leder till tidigare kvällar och tidigare morgnar. Idag så härjade vi på lite inne innan vi klädde på oss och gick ut. Bobbycaren fick följa med och det gillade Leon. Vi gick en sväng tills Lova somnat och sedan klättrade vi i snöhögarna och Leon passade på att äta lite snö.. Han har kommit på att han kan slita av sig vantarna och gör det mest hela tiden nu.
 

Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Haha, vilken njutningsfull bild när han äter snö :-D

Svar: Han har kommit på att man kan slita av sig vantarna för att äta snö.. Haha
Sandra Karlsson

2013-03-03 @ 19:35:52
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback