Stockholm

2014-02-21 11:48:00 Vardagligt
» Kommentarer(1) «


Ikväll åker jag och Victor till Stockholm för att spendera helgen där. I julklapp gav jag honom biljetter till Michael Bublé som har konsert i Globen på söndag. Vi kommer att bo hemma hos Victors syster och det ska bli riktigt mysigt att få en hel helg för oss själva.
 
I november förra året var vi ju också i Stockholm över en helg och såg Bruno Mars. Den helgen var supermysig så förhoppningarna på att denna helg blir minst lika mysig är ganska stora. Bara att få sova ostört, äta middag ostört, rå om varandra utan att behöva dela upp sig, ja ni hajar. Det blir ju inte mycket sånt till vardags så det är verkligen guld värt. När man får hinna sakna barnen ordentligt är det så roligt att komma hem igen och förhoppningsvis med ny energi.
 
Bilder från när vi var i Sthlm i november
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter skoj! Ha så kul!

Tänkte fråga lite frågor som jag tänkte fråga innan du slutade skriva sist.

För det första gick du ju ner i vikt och jag tänkte höra om hur du gjorde det samt om du gjorde någon bukoperation som du också skrev om att du skulle göra? Om du inte gjorde en sån hur fick du magen att dra ihop sig så bra efter graviditeterna?

Sen vet jag inte om jag inte hängt med, men hur gick det med ditt ex? Hur delar ni upp barnen? Har ni inte gemensamma vårdnad? Sen är jag ju liten nyfiken så jag frågar, blev han kvar med den där tjejen?

2014-02-21 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback