Stressig kaoshjärna, i vanlig ordning

2014-03-09 22:25:09 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Ännu en helg som passerat, i samma snabba fart som alltid. Leon har ju varit sjuk, en ordentlig förkylning med hög feber på det. Det värsta har gett med sig iaf och han är på bättringsvägen, idag har han varit sitt vanliga jag om man bortser från en rinnande näsa. 

Vi har varit med Victor i helgen, mest tagit det lugnt eftersom Leon varit sjuk. Igår var vi iväg på förmiddagen och handlade, hämtade en cykel till mig hos Victors mamma, båda barnen somnade i bilen så det var rätt avkopplande att bara sitta på arslet en stund. Vi var ute på en liten promenad också, innan middagen. Soligt men blåsigt, vattenpölar och blöta barn. 

Imorgon är det dags för dagis igen, hoppas att Leon mår bra imorgon bara.. Dom börjar tidigare än vanligt imorgon för jag ska till skolan på informationsmöte innan det drar igång på riktigt. Det kommer bli en stressig morgon med andra ord och jag gruvar mig redan. Hoppas få sova någorlunda inatt, att fröken Lova tillåter det alltså. 





Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback