Veckoslut

2014-03-02 14:00:41 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Redan söndag, helgen har passerat fort. Igår var en effektiv dag då jag motvilligt hade samlat på mig säkert 5 Ikeakassar med smutstvätt. Mellan 8-17 sprang jag x antal gånger mellan lägenheten och tvättstugan, varvade det med att städa och vika allt som hunnit bli torrt. Evighetsgöra!

Efter middagen igår åkte jag och Victor hem till honom, barnen var hemma med Victors mamma. Vi såg filmen Gravity och åt godis. Filmen var bra men väldigt frustrerande. Jag hade hög puls genom nästan hela filmen och blev irriterad över allt som hände, hela tiden. Man visste aldrig vad som skulle hända därnäst och inte hur något skulle sluta. Så, bra men skapade mest irritation! 

Imorgon är det dagisdags igen, sista veckan som 15 timmars-barn för Leon och Lova och sista veckan som ledig för mig. Det känns konstigt faktiskt och ju närmre skolstarten kommer desto mer tankar och känslor bubblar det upp. Hur mycket tid kommer jag behöva lägga? Hur långa dagar blir det för barnen? Hur kommer det gå att få ihop alla andra måsten i vardagen? Och så vidare.. Nervös men förväntansfull på samma gång. Förhoppningsvis faller alla bitar på plats bara vi kommer in i det. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback