En bättre lösning

2010-11-11 14:50:31 Vardagligt
» Kommentarer(0) «


Nu har min pojkvän fått lånat något slags "fylla på-internet", vilket fungerar mycket bättre än att sno ifrån grannen. Vi ska få låna det tills vi får vårat, så det känns bra. Förhoppningsvis så tar det inte allt för lång tid att ladda upp bilder.

Självklart så fick jag tillbaka för att jag sa att alla symptom var borta. Idag när jag låg i sängen och tittade på One tree hill så kändes det helt plötsligt som att jag var tvungen att springa på toan för att kräkas. Från en sekund till en annan så började jag må så fruktansvärt illa, jag var tvungen att riktigt lägga mig ner och ta händerna över huvudet. Det höll i sig ett tag, jag fick lov att stänga av One tree hill för att ta det lugnt. Det tog inte lång stund innan jag somnade och sov i 1.5h, mådde lite bättre när jag vaknade men det var långt ifrån bra. Nu känns det lite bättre iallafall, och just nu är jag så j*vla sugen på ugnspannkaka!

Snart kommer en lite bättre presentation av mig och min älskling, samt vår fina vovve :)

evelina om Symptomen är borta.:
Oroa dig inte. Det kommer tillbaka. Du är i spökveckorna nu och det är normalt att alla symptom försvinner. Det är hormonhalten som stabiliserar sig.

Svar: Förhoppningsvis så har du alldeles rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback