Åh fy..

2010-10-18 19:57:48 Gravid med Leon
» Kommentarer(1) «


Ursäkta, men jävlar i min själ vad illa jag mår. Jag är så illamående att hälften vore nog, samma sak var det igår. Det känns precis som att man ätit något dåligt och bara vill kräkas. Men samtidigt som det är hur jobbigt som helst så gör det mig glad. Jag har inte känt mig gravid över huvud taget, så nu när det typiska symtomet kommer så blir jag faktiskt glad. Nu känner jag mig gravid!

Imorgon går jag in i vecka 7, och det var då jag fick missfall sist. Lite skrämmande, men jag hoppas verkligen att vi får behålla vår lilla och att h*n mår bra. Det skulle betyda så mycket för oss båda.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Har ni funderat på om ni vill veta könet? :) Kanske lite tidigt att bestämma men vissa vet ju med en gång hur de vill göra.

2010-10-18 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback