Fotat

2010-10-15 12:43:55 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Jag är hemma idag för jag kände mig inte så pigg imorse när jag vaknade, nu har det dock blivit bättre. Jag har precis varit ute och fotat lite i höstvädret, min pojkvän har en systemkamera och jag bokstavligt talat älskar att använda den.
En av alla bilder jag tog.


Evelina om Svar på kommentar:
Du kan svara i inlägget där jag kommenterar annars :) som en egen kommentar.
Mycket möjligt. Jag vet som sagt inte hur det är. Jag såg inget hjärta på mitt VUL tror jag. Det var så längesen :P

Svar: Jo visst kan jag det, men det här känns bättre så jag kör på det ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Du kommer älska det ännu mer sen när du har en söt liten bebis att fota :D hihi



hoppas ni får en härlig fredag!

2010-10-15 @ 14:19:43
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

att fota är alltid kul :)



sv: ja va kul :)

2010-10-18 @ 00:01:41
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback