Illamåendet håller i sig.

2010-10-19 08:38:34 Vardagligt
» Kommentarer(2) «


Imorse när jag vaknade så var jag till min förvåning fortfarande illamående. Jag ligger fortfarande kvar i sängen och mår verkligen pyton. Var tvungen att ringa och sjukanmäla mig, att gå på skolan när jag mår så här känns inte ens som ett alternativ. Det känns så konstigt, jag mår så illa och känner att jag kommer spy vilken sekund som helst, men ändå så gör jag inte det. Ligger och har kväljningar, men det är väl bara bra att jag inte spyr.

Evelina om Åh fy..:

Har ni funderat på om ni vill veta könet? :) Kanske lite tidigt att bestämma men vissa vet ju med en gång hur de vill göra.

Svar: Ja, vi båda vill jättegärna veta könet. Vi känner att det skulle vara enklare då med att förbereda sig och framför allt komma överens om ett namn. För min del skulle det också kännas verkligare om jag vet vad jag har i magen. Men sen är det ju inte alla gånger man kan se, och det är inte alla gånger 100% säkert, men försöka ta reda på det kommer vi iallafall att göra :)

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-10-19 @ 08:57:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Malin

Har funderat på det där men jag känner jag inte vill ha reda på könet. Känns som samhället är så fixerade vid att veta vad det är för kön så att man kan planera. Jag tänker planera för ett barn inte enn kön. Dock kan jag förstå tanken men att veta i förväg även om jag själv inte vill det. Hoppas att allt går bra för dig och att du känner dig bättre snart. Kömpa på!

2010-10-19 @ 11:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback