Mår illa...

2010-10-25 09:21:04 Gravid med Leon
» Kommentarer(2) «


Det sägs att om man äter något på morgonen så ska illamåendet minska, men det tror jag inte ett dugg på. För mig fungerar det inte iallafall, fy vad illa jag mår. Som tur är så är det inte hela tiden längre, utan bara i "perioder" under dagen.

Imorgon går jag in i vecka 8, och eftersom att jag ännu inte ringt gynmottagningen för att boka ett vul så kanske det är på tiden att jag gör det imorgon. Men jag är stolt över mig själv som orkar vänta och dra ut på det så länge, för ju längre jag väntar, ju större chans är det att se något, om nu allt är som det ska. Det håller vi tummarna för, gravid känner jag mig iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

Det funkade för mig om jag åt något innan jag reste mig från sängen. Typ la en skorpa eller liknande bredvid sängen och tuggade i mig när jag vaknade. Sen funkade det även om jag inte la mig hungrig, utan försök att äta något litet precis innan du lägger dig :)



Ett tips bara =)

2010-10-25 @ 09:52:42
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Evelina

Du ha plussat och känner symptomen. Då är det nog ingenting att oroa sig över :) Du har en liten pluttebebis i magen och jag gissar på en pojk ;)

2010-10-25 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback