ÄNTLIGEN!

2010-12-21 17:24:32 Gravid med Leon
» Kommentarer(1) «


Fy i min själ vad dåligt jag har mått och mår idag, jag kunde inte ens äta utan istället spydde jag upp det lilla jag fick i mig. Har lyckats äta lite yoghurt och ett äpple och vi får se hur länge till det får stanna kvar. Med andra ord har jag inte tagit tag i någon disk idag, mår alldeles för dåligt.

Däremot så fick jag precis ett sms att mitt paket finns att hämta ut, dvs mitt Angelsound har äntligen kommit! Jag bryr mig inte ett skit hur illa jag mår och hur hemsk jag måste se ut just nu, utan jag ska direkt klä på mig och hämta paketet. Sedan om jag kräks mitt på torget eller inte skiter jag i ;) Jag hoppas och håller alla tummar och tår att jag och min älskling för höra bebisens hjärtljud sedan!

Jag kände och har känt hela dagen att ska jag må så här illa, och det visar sig att bebisen inte lever så vette tusan vad jag gör. För idag känner jag mig inte som något annat än gravid, så om det skulle visa sig motsatsen så skulle det vara en riktig käftsmäll.

Nu kan jag inte hålla mig mer, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Lita inte på apparaten om ni inte hör nåt bara :)

2010-12-21 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback