Äntligen fått sova!

2011-07-02 18:11:06 Gravid med Leon
» Kommentarer(2) «


Imorse var vi på en ny kontroll i Övik. Kurvan såg jättefin ut och jag hann med några värkar under tiden jag satt med den, dock var det mellan 7 och 10 minuter emellan så det var väl "skitsamma".
När hon sedan skulle undersöka tappen visade det sig att dessa två jobbiga dygn med värkar inte gjort ett smack.. Fortfarande bara öppen 1-2cm och det är 1cm kvar av tappen. Blev riktigt besviken då jag knappt kunnat sova eller äta på grund av värkarna och så visar det sig att dom inte ens gjort någon nytta.

Jag fick två citodon och en sömntablett så när vi kom hem igen slocknade jag ganska omgående. Har nu fått sova i 6 sammanhängde timmar, första gången på jag vet inte hur länge. Så nu hoppas jag att kroppen och livmodern fått ny energi så det kan komma igång på riktigt och inte hålla på med fler pinvärkar!

Kommentarer
Postat av: Magda - Mamma till Elliot

Usch vad jobbigt, men skönt att du fått sova ut lite! Föda barn är tillräckligt jobbigt utan att man dessutom inte ska ha sovit på jättelänge! Hoppas det kommer igång ordentligt nu!

2011-07-02 @ 18:32:48
URL: http://momalicious.se
Postat av: Elin - Mamma till My ♥

Snart snart har du din bebis hos dig :) Jag tippar på imorgon. Vad drygt med såna värkar, som inte gör ett smack!! Lider med dig.



Stor kram!

2011-07-02 @ 19:23:49
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback