Ingen bebis, inget Sundsvall

2011-07-01 11:21:38 Gravid med Leon
» Kommentarer(5) «


Ringde Sundsvall nu imorse, där var det fullt fortfarande så jag blev hänvisad till Örnsköldsvik istället. Där tyckte dom att om jag inte får värkar som gör att jag behöver åka in idag så skulle jag vänta tills imorgon bitti och komma in för en ny kontroll..
Det var ju inte riktigt vad barnmorskan i Sollefteå sa, hon som gjorde överburenhetskontrollen. Hon tyckte ju att jag skulle få lite hjälp på traven om det inte satte igång av sig själv nu under natten. Men men, vi får väl hoppas på att det sätter igång idag istället och att vi blir tvungna att åka in. En ny bedömning behöver ju inte vara något positivt heller, utan då kan dom ju lika väl skicka hem mig efter den och be mig vänta ännu längre. Men vi får se hur det fortlöper!

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Tråkigt när de säger olika saker på olika ställen. Det är nog då man blir mest "besviken"

2011-07-01 @ 12:03:54
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Blue Velvet

Jobbigt att behöva vänta när man redan väntat i 9 månader!

2011-07-01 @ 12:08:13
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Anonym

Hur länge som helst kan man inte gå hemma och vänta om inget händer. Moderkakan blir sämre och sämre. Så snart kommer bebis på ett eller annat sätt :)

2011-07-01 @ 13:35:20
Postat av: lotta

Du har inte fått känningar?



kan dom inte typ ta hål så fostervattnet imorgon så de rinner ut?

Menar, kanske värkarna startar av sig själv då?

Äh var bara en tanke. Hoppas allt löser sig.



Massa Kramar på dig =)



2011-07-01 @ 20:01:52
URL: http://levamedliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra och att det startar snart och att allt blir bra så det inte blir som det blev för en som står mig nära.

2011-07-02 @ 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback