Blodsockret

2011-05-17 14:48:43 Gravid med Leon
» Kommentarer(1) «


Mitt blodsocker var ju alldeles för högt igår och efter att jag läst runt lite så började jag bli orolig och kände att jag inte ville vänta tills nästa fredag innan vi kollar det igen. Så imorse ringde jag barnmorskan och hon ringde upp mig igen för ett tag sedan. Jag ska dit 15.30 idag och kolla blodsockret, och jag ska inte hälla i mig en liter fruktsoppa innan. Jag hoppas verkligen att det var den som spökade till det igår, vill inte råka ut för graviddiabetes och jag vill inte att bebis ska bli alldeles för stor.

Kommentarer
Postat av: Evelina

en gång fick jag skyhögt blodsocker och då skrattade min BM bara och frågade om jag ätit godis. Jag hade då druckit ett glas oboy innan. Hoppas det bara är fruktsoppan :) Det tror jag. Håller tummisarna

2011-05-17 @ 16:05:41
URL: http://evelinaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback