Svar på kommentar

2012-01-05 12:34:51 Svar på kommentarer
» Kommentarer(5) «


Julia om 6 månader:
Hej! Äter han verkligen vid varje tillfälle på natten eller snuttar han bara? Jag har samma dilemma här hemma, min dotter vaknar ofta men vill bara snutta 1-2 min och somnar om sen. Har sen några dagar har jag börjat natta och försöka ha henne i egen säng, på så sätt vaknar hon inte lika ofta, känner inte lukten lika lätt från tutten då tror jag. Ett tips kanske..? Eller har du testat det? Gick sådär i början men verkar gå bättre o bättre nu.. /Julia


Svar: Han snuttar mest, äter ordentligt bara någon gång. Leon brukar också oftast somna efter 1-2 minuter så då hinner han ju inte äta riktigt. Jag har provat ha honom i egen säng men han vaknar ändå lika ofta och eftersom att han MÅSTE snutta på mig för att kunna somna om så tycker jag att det är enklast att ha honom bredvid mig. Vi får se hur detta fortsätter och om vi kanske kommer på någon lösning tillslut.

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj förlåt! Haha jag blandar alltid ihop kramfors med härnösand, vet inte varför! Det låter inte lika och det är inte särskilt nära heller : p förlåt

2012-01-05 @ 13:34:25
Postat av: Marie

Felicia är likadan! Tänkte vänta med att börja lägga henne i egen säng tills hon slutat amma. Det funkar så bra nu och jag får sova tillräckligt så jag är nöjd :)

2012-01-05 @ 13:41:38
URL: http://lifebymarie.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

sv: tack för ditt svar :) Jo jag vet att det finns det, Wilgot var ju allergisk mot proteinet tills han var 1 år :) Har det alltid i åtanke.

2012-01-05 @ 19:04:16
URL: http://endenise.se
Postat av: Malin

Jobbigt det där när dom bara ska snutta , min grabb var också så , så när han runt 4.5 månader började han sova i egen säng i eget rum, vips - ungen började vakna 1-2 ggr o sen nån dag tillbaka sover han hela nätter! Han blir 6 månader nästa vecka! En sak jag märkt att jag gjort "fel" är att jag gick in till han direkt när jag hörde att han vaknade , började låta han ligga och gnälla, nu ikväll låg han i 30 min o prata o gnälla när han tillslut somnade! Gick inte in en gång..tror nog att han blir störd av mig när jag ger nappen. Självklart går jag in om han börjar illvråla!

2012-01-05 @ 19:49:26
Postat av: Julia

Jag förstår.. Det är lite kämpigt ibland men de är ju så små än, det blir nog lättare att försöka skapa lite rutin och va "hårdare" sen när de är lite större och mer mottagliga, kanske ;), eller så kanske det ger sig av sig själv.. Återstår att se. Lycka till! :)

2012-01-05 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback